Evolutia tehnologica, precum si anii grei de pandemie, au facut ca interesul cetatenilor pentru digitalizarea serviciilor publice sa creasca. Directivele si regulamentele Europene(pe SDG,PCU) ,pe ceea ce inseamna digitalizarea serviciilor publice, obliga Romania sa trateze cu prioritate acest proces.
18 luni
Cetatenii Capitalei
A F
Coordonator proiect
Acesta este un proiect pilot, ca un model de bune practici pentru ceea ce va inseamna transformarea digitala a administratiei publice din Romania, avand ca obiectiv oferirea de servicii publice full digitale(bazate pe procese optimizate/automatizate), oferite prin intermediul unei interfete unice de acces, cu respectarea principiul once-only, avand ca beneficii imbunatatirea indicatorilor de performanta, reutilizarea datelor si cresterea gradului de satisfactie client. Proiectul va fi o premiera prin faptul ca asigura interconectarea Primariei Capitalei cu bazele de date ale tuturor institutii publice, care sunt parte din procesul de furnizare a serviciilor publice de catre PMB.
Etapa de analiza de business si analiza tehnica care presupune: -Identificarea furnizorilor si a tipurilor de baze de date -Maparea fiecarui proces/flux aferent fiecarui serviciu public -Identificarea cadrului legal, ce trebuie sau nu modificat ptr a facilita, acolo unde este cazul, procesul de digitalizare, automatizare -Optimizarea si rescrierea proceselor/ fluxurilor -Semnare acorduri colaborare/ parteneriat(ADR/alte institutii publice/STS) -Estimare efort dezvoltare din partea providerilor existenti in vederea expunerii API-urilor necesare interconectarii cu SNI. -Estimare efort in vederea realizarii in portal cetatean a interfatei de acces servicii publice PMB. Urmeaza apoi o etapa de dezvoltare si testare asigurata de Provider/ADR/STS.
500000 LEI (inclusiv TVA)
Primaria Capitalei